Peluskaa bende de olmustu. Benim tek gogsumdeydi ve ele geliyordu. Doktoruma sordum genel cerraha gönderdi beni. O da ultrason istedi ama kendi değişimi gibi görünüyor dedi. Ultrason da temiz çıktı sonra zamanla geçti sertlik. Göğüsler hamileyken sut yapmaya başladığı için oluyor sanırım ama gene de bi doktora git icin rahat olsun.