Berkos 1234seda bende 5-+1 kese ve yolk saçı gördük 1 hafta snra kalp atışı için çağırdı. İnşallah onu duyarız 🙏
Sermec Adete göre 5+4 üm ama ultrasonda 5 haftalığım 4+4 ken kese gözüktü doktorum 2 hafta sonra yıne gel dedı direk kalp atısı için cagırdı sanırım
Susamanne Son adetime göre 5+5im yarın ilk kontrolümüze gidicez bakalım belki görürüz herşey yolundaysa🤲🏻
imrangulll Bugün 4+5 şuan için gitmedim gidip keseyi göremeyip telaş yapmak istemiyorum.. Haftaya pazartesi 5+5 olucaz Allah nasip ederse o zaman gitmeyi düşünüyoruz 🥰