Kalbiminsesi Gayet iyi bence. Hiç telaş yapma daha 5 hafta kalıyor 3 kiloyu her halükarda geçer. Aşırı olması da zarar. Benim de en son kontrolüm 34+2 deydi 2300 dedi doktorum ve gayet gelişiminin güzel olduğunu ekledi. Renkli ultrasonda da baktık yanaklı bir tosbikti :) Şimdi salı günü tekrar kontrolüm var 36+5 olacağım o güne bakalım ne diyecek ? Normal doğum düşünüyorum nasipse o yuzden aşırı kilo alması sıkıntıya sokar beni de onu da. Doğduktan sonra çok çabuk toparlıyorlar hele de emerlerse o yüzden içeride aşırı alıp sıkışacagına dışarda alsın almak istediği kadar 😄