Bianne Akduygu Tamamen döllenme zamanına göre değişir. Geç döllenmişse beta hcg değerin küçük cikar. Bu da var olan gebeliği yokmus gibi gösterir.
Savsav Ben 4 5 gün varken yaptırdım çıkmadı şimdi bekliyorum bakalım adet geçsin yaptıracağım Akduygu
Nesli1607 Akduygu öncesinde çıkarmı bilmiyorum ama ben adet olucağım gün sabahtan akşama kadar bekledim olmayınca akşam gidip kan verdim 65 çıktı bence sende biraz bekle
Rbidrmz Adetinizin gecikmesi gerek bende yapmıştım çıkmadı canım 4 gün falan geçmesini bekle öyle yap çünkü hormon degerinin yükselmesi gerekiyor oda testte çıkmasına yardımcı oluyor 😊
Meowduman Akduygu benim 4 Gün civarı varken öğrendim gebelik testinde canım ertesi gün bı daha test yaptım onda da çıktı sonra kan vermeye gittim ☺️
Mervetepe Akduygu benim tam adetime 6 günüm vardı tesadüf hormon testinde cıkmıstı canım ama bu herkeste aynı olmaz adeti gecikince öğrenebilenler var