Rbs111 Adet sancım ve bel ağrım tutuyor bu 2 gündür doktora yarın gitmeyi düşünüyorum korkuyorum açıkçası bu ağrılardan
madl41 Rbs111 Sırtım çok ağrıyor göğüs kafesime vuruyor bide sabahları kalkınca belime iğne gibi batıyor 😔 Tam 24 oldum bende adet sancısı gibi oluyor 🤷♀️
Smyrpd Rbs111 normalde 24. Haftada olmam gerekiyor ama bebeğim 2 hafta geriden geliyor benim de kasık ağrılarım var bugün ya. Zaten tekmelediğinde dünden beri kasıklarımda hissediyodum inşallah normal bi durumdur 🙁
defne55 Rbs111 bebeğin kendini çok germesinden kaynaklı göbek acım var bide çok aşırı hareket ediyor hiç uyuyamiyorum
Zlmdemir Suna_Aysal benimde karnım sertleşiyor ama diğer sorun karnımın iki yanı agrıyor.dönerken yatarken baya agrıyor neden acaba😔bide sanki bebek vajinama baskı uyguluyor yürürken bile zorlanıyorum.
Suna_Aysal Zlmdemir hic bir bilgim yok ama baski yapiyorsa doktoruna sor canim rahim agzi yetmezligimi var
nilaylaylaylay Bir de burda okuduklarımın etkisinden sanırım deli gibi korkuyorum erken doğumdan. Bebeğim ya doğarsa yaşar mı yaşamaz mı soruları korkusu beni mahvetti.
Meryu nilaylaylaylay kesinlikle öyle. Bi de hemen biyerim ağrıyo dediğimizde niye şunun mu var bunun mu var diye soranlar var. Olsa yazar heralde onuda. Ne diye sürekli olumsuzu empoze ederler anlamam
Meryu Karın sertleşmesi var şu 2 3 gündür ve kalçam ağrımaya başladı özellikle sol taraf diğer tüm yaşadıklarınız bende de var
Cigdemjoyceobinajulu Bende 24+4 oldum ama agrılar normal dedı doktorum benım düsündügüm 24+4 bebegım 750 gr acaba azmı ya kılosu 😩
Rbs111 Cigdemjoyceobinajulu iyi canım gayet benim 2 hafta önce 505 çıkmıştı şuan 600-700 olmuştur heralde
oznur912 Bende sağ tarafımdan aniden gelen iğne batması hissi yasıyorum nefes alıp verdikçe batıyo tüm iç organlarıma bakıldı ultrasonla temiz taş kitle vs çok şükür yok ama gece uyutmuyo sabahta öyle ☹️ Sol tarafta bise yok sağdan vuruyo bu his
Rbs111 Efsoo yarın hastaneye annemin pataloji sonuçlarını almaya gidicem biliyorsun zaten olayı canım . O sırada baktırıcam 😞