Hurit Kızlar ben 21 haftalık hamileyim eltimde iki ay sonraya doğum yapacak eltimin ikinci çocuğu benim daha ilk .Allah var kocam bana gelipte annemin babamın ismini koyalım ya da anneme babama isim konusunda soralım diye hicbisey söylemedi hatta düşündüğü bir isim vardi ben dedim annenle babana sor ayıp haberleri olsun diye.Eltim ilk çocuğuna kendi istediği gibi ismini koydu kayinbabamda ikinci çocuk için kendi isminin koyulmasini bekliyordu galiba hatta konusu geçmiş eltimin çocuğun ismi daha belli değilken kendi ismini söylemiş laf arasında yine isteme gibi değil yani herneyse eltim bir isim bulmuş gelmiş yanınada baban koysun ismi demiş babamın söylediği ismi beğenmemiş öyle isim mi olur bari yanına Alp ismini koysun demiş şimdi sözde ikinci ismi kayinbabam istedi yani herneyse ben gerçektende üzüldüm büyüklerimiz bizden bunu bekliyor demek ki dedim kendi kendime saygıdandir sonuçta sanki kayinbabamin ismini koysam ne olacak diyorum kayinbabamda çok sakin sessiz tam sevgi adamidir içten içe uzuluyodur diyorum acaba onun ismini koysam mi eşim kesinlikle birşey demedi hatta bı isim buldu onu koyucam diyor ama içim hiç rahat etmyor o insanlar oğullarını kızlarını büyütmek evlendirmek için o kadar çabalıyor buna hakları yok mu sizce beklemeleri normal değil mi bilemedim 😕
Hll Hurit canm kusura bakma ama ben bu fikre karsıyım. Ne yani ismini koysun diye mi cocugunu büyütüyor. Kaynpederine sevgini,saygni göstererekte ailevi görevini yerine getirmiş oluyorsun zaten. Tabi bu benim düsüncem sen yinede icinden geliyorsa koy. Ama öyle biseyde seninde babana hakszlk olmaz mı?
Ozgehasan Hurit bence gereksiz ben koymam ama koymak istiyorsanız da kendi kararın canm sizin çocuğunuz sonuçta o isim koyma şeyleri eskidenmis bence şimdi siz kayinbabanizin ismini koysanız kendi aileniz belli etmicek ama kırılcak bence iki tarfinda koyulmamasi daha iyi bence 😊🙏
2lokummannesiii Hurit bence asla koyma bana saçma geliyor. Eşin ne güzel ileri görüşlü. O zaman senin kendi babanda ister isminin koyulmasını. Bence bağımsız bir isim koyun. Çok iyi düşünme.
Minikmucizem_ Hll yani bi buyugun ismi bebege koyulunca noluyo anlamiyorum. O isimde biri yasamis zaten bitane daha olmasinin anlami ne. Veya benim ismimi birisi cocuga koysa elime ne gececek niye insanlar boyle seylerden beklenti icine girerler anlamis degilim. Yinede sen bilirsin koymak istiyosan koy
Ozdem Hll canımmm saygı sevgi ayrı birşey sonuçta bütün acısını sen çekiyorsun senin hakkındır herşekilde böyle beklentiye girmeleri onların problemleri hiç oralı olma açıkcası sonuöta eşinin soyadını alıyor zaten 😂😂 mübarekler herşeye karışmasınlar çocuğun adını onlar koysun diye doğurmayacaksın sonuçta.
m_ersoyy Eminim sizi de babanız güzelce yetiştirdi, emek verdi. Kendi babanızın adını da koyun o zaman. O da bekler, ister. Kimse size madalya takmaz emin olun.
Gamze5063 Hurit isim konusuna pek birsey diyemicem ama bence kayinbaban senin gibi güzel yürekli ince düsüneli bi gelini oldugu icin cok sansli😇