Ben de zorunlu sezaryen oldum, öncesinde çok korkutmuşlardı ancak hiç de korktuğum gibi geçmedi. Spinal anesteziyle dünyaya getirdim oğlumu; doğarken görmek, kollarına alıp koklamak harika bir duyguydu 😍
Ameliyat sonrası için sana vereceğim en önemli tavsiye; moralini yüksek tut ve hızlı iyileşeceğine inan. Gününğ yatarak hasta modunda geçirme, kalkıp dolaş. Önce oda içinde sonra ev içinde bir hafta sonra sokakta... Ben bu şekilde bir hafta sonra gayet normal gezer dolaşır kendi işimi kendim görür hatta yatakta döne döne uyur hale gelmiştim 😊 Psikolojik motivasyonun hastanın iyileşme sürecinde oldukça önemli bir yeri var, yabana atma derim ✌🏻