Kızlar kız bebişler de de erkekler gıbı çıkıntı oluyormuş ve bu ulstrason da erkek sanılıyormuş.Doktor yüzde 90 dedi ama ailelere söylemeyin dedi bişeyler alıcam cok kararsızım emin olamıyorum cinsiyet yanılması yaşayanlar kacıncı haftalar da yaşadılar 😬