Benim de 13 günüm kaldı ama karnım hala çok yukarda hiçbir belirtim yok bazen kasığımda ağrı oluyor dinlenince geçiyor. Bebeğin başı baskı yaptığı için ağrı oluyormuş doğum belirtisi değilmiş. Doktorum daha doğuma var dedi. Sanki hiç doğurmayacakmışım hep hamile kalcakmışım gibi geliyor artık 😄