Gebelikseruvenim35 Merhaba. Ara ara belimden agri girip bacaklarima vuruyor. O an karnim kaskatı oluyo bu sanci mi
RabiaT Gebelikseruvenim35 düzenli mi oluyo ? Kasıklarında da aynı ağrı oluyo mu ? Bide kitleniyo musun bu ağrı vurduğunda ?
Gebelikseruvenim35 RabiaT sanki tuvaletim var ve yapamiyo musum gibi oluyor kitlenmiyorum cunku hareket ediyorum
mervedinc Gebelikseruvenim35 aynısı bende de azıcık sancı çıktı acile gittim açıklık yoksa hiçbirşey yapmadan gönderiyorlar 38. Haftam bitti bebeğim 35.haftadan beri baş gelişli 😅