Merhaba anneler, 8. Haftam biticek. Doktorum haftada 350 gram olacak şekilde balık tüketmem gerektiğini söyledi. Özellikle somon balığı. Fakat şu sıralar mide bulantım çok fazla kokusuna bile tahamülüm yok yemeye calışıyorum olmuyor eğer doktor yiyemediğin zaman balık yağı hapı kullanabilirsin dedi acaba bu süreç sizin için nasıl geçiyor illaki yiyemeyen vardır sevmeyen veya. Haplarla takviye edilse aynı etkiyi sağlar mı? Ve balık yiyemiyorsanız haptan her gün mü alıyosunuz merak ettim sizler nasıl yapıyorsunuz