Deletedmom3 medipol hakkında ol afat kötü yorum okudum ki kaç kez gitmeye niyetlendim cesaret edemedim. Arama bölümden mega medipol yazın tüm yorumlar çıkar karşınıza, hayırlı konuşan yok mübarek. Doktorlar sizi gece doğurtursak biz ne zaman uyuyacağız diye gebelerin üzerine bağırıyor. Gece Doğum yaparsan bazı doktorlar kendi ücretini belirleyerek o şart İle doğumuna geliyor. Ben yaman cerraha Eray Balcana gidiyorum. İnstagramdan takip edebilirsiniz. Dünya tatlısı bi adam gidince daha iyi tanıyorsunuz. Diğer hastanede dünyanın ücretini veriyordum beş dakika bir durmuyordum içeride ama bu adam öyle değil. Detaylıya gittiğim doktor nasıl ilgileniyorsa o şekilde ilgileniyor. Eğer bu doktorun takibinde isen gece Doğun yapandan extra ücret almıyor. Takibinde değilse sadece Doğum için geldiyse çok az bi gece farkı alıyorlar. Ayrıca sabaha kadar gebeleri normal Doğum yapsın diye bekliyor. Bilirsin özelde genel olarak kesmeye yer ararlar. Bu adam bi başka görünce daha iyi anlarsınız☺️☺️ Zaten muayene ücreti 60 tl bi kez denemek için gelebilirsiniz bence☺️