baltacirahsan amin Amin bende şuan fark ettigim çarpintim var goğusumde senin gibi şiş agirlasdini fark etdik biraz halsizlik oluyor birde ilk hamile olduğumda sabahlari kendimi nasil hiss ediyordumsa şimdide sabahlari öyle olmaya başladi ancak yinede ben umutlanmiyorum ki uzulmeyeyim sende sakin umutlanma zaten rabbim nasip etmişse vardir ama adet olunca isan uzuluyo o yuzden dedim arkadasim şimdi 4 gun sonra hastalanmam gerek seninde qaliba 4 gunun var Rabbim ikimizede isteyenlerede nasip etsin üzme kendini Rabbine dua et ın şəə Allah vardir bebek ikimizdede dua et bol bol benide unutma