Eda3535 baska bir posta yazdigimi aynen kopyaliyorum. Benim deneyimim. ilk bebegimi asla sallamayacagim dedim. Sonucta bebek sallanmayi bilmitor. Ona sallanmayi biz öğretiyoruz dedim. (Oldukca mantıklıydı aslında) besigini bile sabitletmistim daha dogmadan salincaga sallanmaya dair hicbir sey yoktu evde. Kizim dogdu ilk 3 gun hep uyurdu zorla uyandirirdik sarilik vardi. Sonra cocuk uyumaz okdu. Karni tok, alti temiz, gazi yok ama agliyor uyumuyor. Yarim kundak yapin dedi doktorumuz sictayip kendini uyandiranaz hem daha guvende hisseder dedi. Yaptik. Yine agliyor. Doktorum kolik olfugunu söyledi. Anne karni i istiyormus kuzum, doğuma bir baskaldiriymis kolik okudukça arastirdikca. Sonra ben doktora sallamama politikamdan bahsettim. Aferin kizim dedi. Cok mantikli düşünmüşsün. Peki dedi bu cocugun 9 ay boyunca karninda sen hareket ettikce sallandigini o ortami ve durumu benimsedigini hic düşündün mü? Düşünmemiştim ve doktorun bu soyledigi gercekten cok daha mantıklıydı. 36 gun boyunca sallamadim cocugumu het seyi denedik ama sallamak cızdı. 36 gun huzursuzdu. Doktordan geldik. Yine aglama krizleri basladi hemen ayagima bir yastik koyup yavas yavas salladim. Amaaniiiin cocuk sustu uyudu 5 dk da. Sonra kendi sallanan bir salincak aldik. Tamam sallamayi kabul etmistim ama ayak ne munasebet çok bayağı 😂 vel hasil kelam o anakucagi var ya iki gozumun cicegiydi, başımın tacıydı. Ama pilli oldugu için kilosu arttikca yeterince sallayamaz oldu. Koligimizde geçmişti. Simdi 2. Gebeliğim ilk işim elektrikli titresimli bir anakucagi almak olfu. Titresim gaz cikarmalari icin cooook yardimciymis. Joie serina aldim gercekten cok guzel urun. Yani bizim sallanma hikayemiz boyle simdi siz isterseniz alin sallayin istemezseniz sallamayin. He her cocuk benimki gibi dik kafali isyankar ve kolik olacak diye bir sey yok tabiki😙😙😙