Herkese merhabalar,şöyle bir sorum olacak bilgisi olan varsa ve bizimle paylaşırsa sevinirim.21 haftalık hamileyim yaklaşık 10 gündür sesim kısıldı ve hala düzelmedi rahatsız olmaya başladım ve her gören hasta mısın diyor konuşurken boğazım acıyor.bunun gebelikle bir ilgisi olabilir mi ne yapmam lazım limonlu su içemiyorum tansiyon zaten düşük bitki çayı da içemiyoruz ne yapmalı fikri olan var mı