Kizlar yrdiminiza ihtiyacim var
1 haftadir yerimden kalkmaksizin yatiyorum rahim agzi kisaligim var diye. Surekli bende sutlu kahve renginde sumuksu bi akinti geliyor doktoruma sordum normal rahim agzindan geliyor dedi. Ilk hamileligimdede rahim agzi kisaligi yuzunden doguma kadar yatmistm ama bu akinti yoktu😣😣😣 her o lekeyi gordugumde iccamasirimda piskolojim alt ust oluyor ya. Sizde oyle lekesi gelen varmi? Bana biri bi yardm etsin yoksa harbi kafayi oynatcam sanki her an dogurabilirmisim gibime geliyor😥