Arkadaşlar 4 haftalık hamileyim kasık ağrısı yasayan var mı böyle ilk haftalar da doktora sordum normal dedi ama ben korkuyorum her ağrı girdiğinde sürekli olan bir ağrı değil ama çok yürüyünce yada ayakta falan durunca sağ kasığa bir ağrı giriyor. daha kese falan da görünmeyince içim rahat etmiyor nedense