Merhaba tansiyonum 12.70 / 11.80 arasında bir kere 13.90 çıktı o günde idrar verdim bir kerelik ve 44 oranında protein kaçağı çıktı şimdi araştırma hastanesindeki perinatologa yönlendirildim hastane evime çok uzak 3 vesait değiştirmem lazım kesinlikle idrar toplamam istenecek ben 5 kiloluk bir su şişesine toplamaya başladım götürdüğüm zaman kabul ederler mi ?