Canım benim de 2 gün önce öyleydi canım sıkkındı ve çikolata falan yedim yine de hareket etmedi sen sinir stres olunca anında hissediyorlar gerçekten kendini topluyor kasıyor falan ben canımı sıkıp bebeğimi de etkilediğim için kendime çok kızmıştım hiç birşey bebeğimizden önemli değil o yüzden sıkma canını onu da üzme hiç birşey yokken etmiyorsa hareket doktora git ama