Kanayran Bir anda uykumdan uyandım ve altımın ıslak olduğunu fark ettim hemen ayağa kalktım devamı gelir belki diye ama gelmedi ne ağrım var ne bişey ama iç çamaşır ıslanmış acaba suyum gelmiş olabilir mi ilk gebeliğim ve bilmiyorum 37+3 haftalık hamileyim
Konul_Nilay Kanayran iyi günlür.daha önce bi hamile daha yazmışdı.birinde çişini tutamamıdı.acilde test sonucu bildiler.sende bi acile git suyuna baksınlar.akıntıda ola bilir
Naze2005 Kanayran canım benimde ikinci hamilelğimde sabah ıslaklıkla uyandım ne bi sancı nede başka bişey dr aradım altına kaçırmış olabilirsin dedi ama yinede gel kontrol edeyim dedi gittim suyum gelmişti hemen suni sancı verip doğumu başlattı sende bi dr gözük mutlaka
Oglusannesii Kanayran ortalığı velveleye vermek istemiyosan bi böbetçi eczaneden bunlar için ped oluyomuş rengi değişirse suymyş ondan al da yap bence
Beyzanurlina Kanayran ıslaklık varsa suyundur ama termi sumu ayırabılırsın onu bence suyunaa eger doktorunu ara haber ver gel derse git kuzum
Kanayran Konul_Nilay Bilmiyorum ne yapıcağımı şaşırdım yani durup dururken ortalığı velveye de vermek istemiyorum sancım yok çünkü hiç bi ağrım yok acaba biraz beklesem zten doğum yakınsa bi kaç saate herhalde ağrılarım başlar diye düşünüyoruö suyumun devamı gelmedi çünkü sadece iç çamaşarım ıslanmış o yüzden çok kararsız kaldım
Kanayran Naze2005 Teşekkür ederim sağolun bilginiz için bilmiyorum yani pzar bugünde doktorum izinli yazıp rahat edicem sonra birşey çıkmaz diye korkuyorum
Kanayran Naze2005 Peki iç çamaşırınızdaki sıvıya mı bakıp anldılad yoksa ultrasonla muayne edip mi ilk gebeliğim o yzden bilgim yok yani birazda korktum böyle olunca
Naze2005 Kanayran korkulacak bişey yok kendini strese koymaa kendi doktorun yoksa bile nöbetçi drlar vardır bi görünmende fayda varr
Mrvgk Kanayran benim bütün suyum gelmesine rağmen hiç sancım olmamıştı 1 gün boyunca. Seninki muhtemelen su değil az gelmiş çünkü devamı gelmemiş ama yine de riske atma acile bi git içim rahat etsin.
Osgem2019 Kanayran gittiniz inşallah abartmak istemiyorum ama bir tanıdık tuvaletini yapmış sanmış suyuymuş öyle yatmış uyumuş bebeğini kaybetmiş allah korusun
Kanayran Osgem2019 Gitmedim canım, çok şükür bebeğimin hareketleri iyi hareket ediyor hissedebiliyorum, eğer ağrım olsaydı gidicektim ama ne ağrım ne sancım olmadı devamıda gelmedi zten o yüzden gitme gereği duymadım