[silindi] Olivkie canım ben Avrupa yakasındayım. Benim doktorumda normal Doğum destekçisi fakat hani her şeyi göze alan cesur doktorlar var onlardan biri olduğunu söyleyemem😂 ama dediğin gibi son anda sezaryen derse diretmeyeceğim😥