Akduygu Predictor early erken gebelik testi yapıp yanlış sonuç alan oldumu? Ben 6 gün kala yaptım tek çizgi :(
Caglaak Akduygu ben 2 gün kala yaptım negatif çıktı ama şükür oğlum benimleymiş 24+2 deyiz şimdi inşallah bebeğinde seninledir
BURCU-123 22 haftalık hamileyim aynı test işe 6 gün önceden silik çift çizgi ile öğrendim hamile olduğumu. 2 gün daha bekleyip kan verdim sonuç doğru.
Caglaak Akduygu evet canım aynısını yaptım normal testte yaptım günüm geçtikten sonra hepsi negatifti ama ben hissettiğim için mi inat mi bilemiyorum eşimin ısrarı ile günümün geçmesini 4 gün bekledim kan tahlili için yoksa ilk günden giderdim sağlık ocağına gidip kan ver en azından anlarsın
Tusami Dilaraatac üzerinden çok zaman geçmiş bende bu gün yaptım adetime ya 4 ya 5 gün var, negatif çıktı sizin nasıl oldu 🙏🙏
Caglaak nurnurnur3434 aynen cnm adetten önce yaptığım kan testi dahi hepsi negatifti adetten sonra 4. Gün pozitifi gordum idrar testi silik çıkmıştı kan tahlilinde hcg yüksekti su an 33+1 olduk oğlumla
Dilaraatac Tusami 10gün önce beta 0,100dü.4-5gün vardı adetime erken testlerden yapmıştım negatifti.sonra yine 2gün kala normal ucuz testlerden yaptım çift çizgi 🙊 hemen beta baktırdım 70lerde.Oğlum şimdi 1.5yaşında🥰🥰🥰