Herhangi bir düşük riskim yok hiçte olmadı 12. haftada doktorum bebeğin eşinin kesenin altında olduğunu ve kanamaya bir kaç damla lekelenmeye sebep olabileceğini söyledi öyle bir durumda korkma fazla kanaman olmadıkça sorun yok dedi. Tabi herkeste aynı şey olacak diye bişey yok doktoruna git en yakın zamanda ama içini ferah tut