Mucize001
Canım benim, bazı yerlerde yazdığım yazılardan durumumu gormussundur belki.bunlar hep vesile rabbim ol deyince sebepleri yaratarmis. naçizane fikrim incir ve havuç kurunu bir arastirman olabilir.omepa marka q10.kan sayımı yaptırıp devit ve b12 vitaminleri eksikse onlarida dr.gözetiminde kullanman.birde mutlaka hsg filmini dr.görüş çok yararlı (rahim filmi çektirmek./Birde ben kestane bali,corekotu,tarcin,ısırtan tohumu.karışımı yapmıştım.yumurta geliştirici inşallah sanada sifa olur dualarimdasiniz.