40+3 tüm. Suyum azaldığı icin doktor muayneye cagirdi gunde bir. 2 gun once yatışım yapildi gunduz 2 de. Ama hic sancim yoktu sadece 2 cm açılma. Suni taktilar biraz sancilarim 60 a vurdu 10 dakkada bir sancim geliyodu sabaha kadar gezdim koridorda. Sonra sabah tekrar suni taktilar sancim yeterli degilmis. 11 den 3 e kadar cektim suni sanci cok berbatti. Cok caresizdim. Yalvardim doğuma alin dayanamiyorum diye doguma girdim ebe suyumu patlattı kafası gerideydi 9 cm açılmam vardi ıkındım cok ama gelmedi. Ebeler bastırdı cok zorlandim. Ama dogdu sesini duydum kendimde degildim sanki sonra dikişlerim atildi ebeler hemsireler o kadar iyiydi ki Allah razı olsun. Dun tam 3.26 da dogurdum inanın cok zor ama smdi yanimda uyuyor. Pes etmeyin sonuca odaklanın. Şükürler olsun ♥️