Kızlar merhaba, benm bebeğim şuan 35 haftalık ve polikistik overim. 2 aylık kısa bi tedavi sürecinden sonra müjdeli haberi aldık. Tedavim ve hamilelik sürecinde gittiğim doktordan çok memnunum. Ancak Doğum fiyatları 3500 müş istediğimiz hastanede. Başka bir yerle görüştüm 1500 tl Doğum. Birde akrabamızın düğününe aynı ay bilezik yapmamız gerek. Ayrıca krediler düştüğünden ev almayı düşünüyoruz. Hiçbiri bebeğimden kıymetli değil tabi ama sonuçta diğeri de doktor. Çok kararsız kaldım böyle hesap yapmamız Allah’ın gücüne gider mi diye bile düşünüyorum 😔😔