Canım benden1 ayı geckin adet olamadim . Dr gittim önce gebelik şüphesiyle kan testi yaptı negatifti, usgden bakti pko. Cocuk düşünüyorsanız şuan olma ihtimali yok dedi.
9 aylık evliyim henüz düşünmüyoruz dedim.
Adet söktürücü verdi , 1 hafta kullan gel dedi. Kullandım ilaç bitti hala adet gormedim, dr a gittim tekrar kan ve usg baktı. Pozitifti 4 haftalık kese gördü. Inşallah tez zamanda şifa bulursun pko tedavisi olan bir durum canim