Ya kızlar bikaç gündür ayaklarımın üzerine basamıyorum yani böyle gerçekten topalllayarak yürüyorum desem yeridir. 21 haftalığım tuzlu hamur işi tüketmemeye çalışıyorum. Bir de aşşşşırııı halsizlik var boynum ağrıyor falan. Çok kötüyüm anlayacağınız. Sıcak basması oluyor uyuyamıyorum da asla. Bunlar neden olur nasıl gecer bileniniz var mı?