Herkese merhaba,
38+2 deyim. Çatı muayenesi yaptıramadığım için en son spinal sezaryene karar vermiştik. Doktor Pazartesi için gün vermişti. Fakat saat akşam 11 de ufaktan sancılarım başladı. Adet sancısı gibi. Önce 45 dk. da bir geliyordu. Şimdi 20-25 dk. da bir 40 sn. kadar sürüyor. Bel ağrım yok ama aşağı doğru bir bası hissi oluyor. Sizce acile gitmeli miyim?? Çatı muayenesi vs. olmadığı için açıklık var mı bilemiyorummm??
bir de saat akşam 6 gibi banyoda kaydım. Bacaklarım açıldı biraz. Yoksa sabahtan nstye girdiğimde çok sancım çıkmamıştı. Bu tetiklemiş midir? Doğuruyor muyum?