Ferdiasiye canım geciktirmeden doktora git 14/8 leri görüp kağıda yazıp kontrolü bekliyorsan olmaz. Tansiyonun için ilaç kullanıyor olmalısın onu aksatma bir kere, tansiyona eşlik eden bulantın varsa gebelik zehirlenmesine yol açabilir Allah korusun bir dakika beklenilecek durum değil. Doktorun düzenli olarak idrar tahlili alıyordur diye düşünüyorum ama almıyorsa bile kesinlikle iste. İdrar tahlilinde protein kaçağı var mı yok mu bi baksınlar. Hatta için rahat etmiyorsa doktoruna idrar kültürü de vermek istediğini şöyle. Haftan bütün bunlar için müsait. Eğer gerekli görürse 24 saatlik idrar tahlili de isteyecektir onda da zaten en ufak bakterisine kadar çıkıyor hersey. Tansiyona gelince de tuzu tamamen hayatımızdan çıkarıyoruz ve yavaş yaşıyoruz. hiç bir işimizi hızlı hızlı bitirmeye çalışmıyoruz. bunlar çok önemli ancak bence tansiyon yükselmesinde en en en önemli faktör stresssss. Stres yapmamaya özen göster. Baktın bişey canını sıkıyor bebeğin için kendini telkin etmenin yollarını ara başka şeylerle uğraş hemencecik. İlk gebeliğimde tansiyon ve tiroidden dolayı birde plesemta da yaşlanma vardı, bebek strese girine kendi sancımı bekleyemeden suni ile doğum yaptım. çok şükür kolay geçti ama tansiyon kaldı malesf üzerimde. şuan ikinci hamileliğim daha yeni öğrendim ancak benim bebe bugün televizyon ünitesinin arkasına gir saklan, odaya girdim sesleniyorum ses yok güya ceee eee yapacak. cam acıktı Allah korusun direk cama tırmanmaya çalıştığı korkulukların orda sıkıştığı falan geldi Aklım çıktı... tansiyonum fırladı 18/9 kalp 110-120, ölecek gibiydim saatlerce hemen bir alfamet içtim ilk gebeliğinde kullanıyordum şuan ne kadar doğru içmem bilmesem de kendime geldim çabukça. Tansiyon ihmale gelmez. Sağlıklı doğumların olsun canım benim