Elifib11 ben yaptırdım ve yaptırılması gerektiğini düşünüyorum. Bir sıkıntı varsa önlem alabildiğiniz bir test, ve yaptırmak da çok kolay. Arkadaşların da dediği gibi, 75 ml uygulanmıştı bana (elmalı 75ml bir içecek içtim metal kutu meyvesuyu gibi bir şeydi) normal bir tatlı yediğiniz kadar tatlı sadece. Ihmal etmeyin derim.