Busracetin Herkese iyi akşamlar Ben bugün itibari ile 6 hafta 1 gunluk hamileyim . Ilerdeki aylarda olan anne adaylarina sormak istiyorum , ilk gunler gerçekten cok yavas mi geciyor yoksa bana mi oyle geliyor😶
YaseminKaplanolu Busracetin hayırlı olsun Rabbim daim kılsın 🙂 evet o kadar yavaş geçiyo ki ilk üç ay.. ama sonradan 4/5/6 derken birden hızlanıyor hiç bişey anlamıyorsunuz hele ki hazırlıklarına başladığınızda.. çok güzel duygular 🙂
Nur Busracetin canım bana ilk 3 ay hiç geçmiyor gibi geldi ama suan 6. Aydayız dönüp bakıyorum da su gibi hızlı akıp geçiyor az kaldı inşAllah 🤗🙈🤰🏻💕
Sisi Busracetin canim bende tam 6+1 hamileyim. Yarin kalp atisi icin gidicem iki hagtadir bekliyorum ama inan sanki 2 yildir bekliyor gibi. Zaman hic gecmiyor gercektende🤗🤗🙃
Busracetin Sisi biz de bugun kontrole gittik kalp atislarini duyamadik ama goruntuden belli oluyordu atişlar , gercekten mucizevi anlar 😊
Bursali Busracetin 37+4 cok yavas gecti ilk 3 ay bulantiyla ama smdi ne cabuk gecti diyorum en guzeli hareketlerini ilk hissettigimde basladi esas heyecan
Damlaveannesi Busracetin Emin ol son ayında zamanın geçmemesinin ne demek olduğunu anlican 😔😕Şuan ilk aylarımın göz açıp kapatıncaya kadar cabuk geçtiğini düşünüyorum bu son dönemde saatleri bile sayıyorum öle bir zaman gecmiyor 😕😔😒
Snur94 Busracetin 8. Haftaya kadar geçmedi sonra jet hızı şu an 15. Haftadayız nasıl ne ara geldik anlamadım ☺
Busracetin Snur94 bir de ben 7 hafta bitti diye gittim doktora bebişin olculerine göre 6+1 oldugunu ogrendik , kisacasi 6. Haftayi ikinci kez yasiyorumm 😁😁