Gece gece uyuyamayinca rep şarkı yaptım bize::))
Gece sıcaktan yatilmiyor
Gündüz hicbir is yapılmıyor
Azıcık uyumak istiyorsun tekmeler bırakmıyor
YE YE YE YE
Aksam koca geliyor
Hatun yemek hazır mi diyor
Bilmiyor ki bu sıcakta nasıl yemek yapılıyor
YE YE YE YE
25 hafta olduk günler geçmiyor
Sıcaklarda 2,5 yıl gibi geliyor
Kimsede halden anlamıyor
YE YE YE YE
Gunduz dışarı cikilmiyor
Aksam olunca da hal kalmıyor
Bu son nereye gidiyor
YE YE YE YE
Biraz gulelim diye yazdım işte öylesine. Rabbim sağlıkla hayırla evlatlarimizi kucagimiza almayı nasip etsin (amiiinn)