Selam kizlar ikiz ogullarim olcak nasipse, herkes iki babamin adini vermemi birbirinede uydugunu söylüyo. Babalarin adi Selim ve Salih ama ben kizima zaten kayinvalidemin ismini kendim istiyerek verdim bunlara farkli birbirine uyan isim ariyorum sizinde fikirlerinizi bekliyorum 👋🏻😊.