Karagoz4343 kaçıncı haftanızda yaptınız acaba ? Sütüm gelmedi derseniz beyniniz psikolojik olarak etkilenir ve oksitosin hormonunuzu devre dışı bırakır o yüzden kendinize inanın sütün gelicek diyin ve bebeğinizi düşünün sütü sağarken bide pes etmeyin .. Sonra eczanelerde süt için çaylar var Rezene Çayı çok iyi. Bide bol su için