Syst33 1.5 aydır Arkadaşlar karnım sürekli ağrıyo ve idrarım kesik kesik geliyor. Sürekli geliyor sanki çok sıkışıkmışım gibi gidiyorum çok az çıkıyo arada damla damla oluyo ama karnımın ağrısı devam ediyor sebebi nedir sizce 😔
Syst33 Birde bende atnalı böbrek var böbreğimin şekli değişik doktor bu böbrek sürekli kum yapar ama idrarla atarsın demişti 1.5 aya kadarda hiçbir sıkıntım yoktu.
Syst33 Havvaaar idrarımı tutmak zorunda kalıyorum iş dolayısıyls 6 saat boyunca lavabo ihtiyacımı giderebilcek bi ortamda değilim arazide bekliyorum 6 7 erkek var imkansız yani araçtan inemiyorum 6 saat boyunca hareketsiz bekliyorum iş yerine gidincede lavaboya koşuyorum ama kesik kesik çok az geliyo ve karnımın ağırısı geçmiyo 😔