Tugbardm Merhaba arkadaşlar 14 haftalık hamileyim kalçamda çatlaklar ve göbek, göğüs bölgemde kıllar var. Yılan yağının çatlaklara, karınca yumurtası yağınında kıllara iyi geldiğini okudum. Hamileliğinde kullananlar oldumu sizce bir sakıncası olurmu?
elifdemircan21 Tugbardm bunları hiç duymadım. Bence herkesçe bilinen yağlardan kullan. Bebe yağı badem yağı kayısı yağı kakao yağı Hindistan cevizi yağı kantaron yağı gibi ...
clmmmmm Tugbardm karınca yumurtası dogru canm kıllara iyi geliyo bebek dogdugunda kızlarada sürülüyo kuzenm yapmıştı
Kbramsa Tugbardm karınca yumurta yağı değil de eskiler karınca yumurtalarını sürermiş oda kol tüy çıkartmazmış ananem söylerdi hatta bebeklere sürerlermiş tüysüz olsun diye ama o yumurtalar da bi ananın o günaha girilir mi derdi bilemiyorum 🙄🤷🏻♀️
Chilek35 Karınca yumurtası yağı kılları bitiriyor diye duydum fakat ağda sir gibi kökten alma yönteminden sonra kullanman gerekiyor.hamilelikte yan etki yapabilir kızarma şişlik yada alerji gibi dikkat etmen gerekir.