Merhaba kızlar ben yaklaşık 10 aydır kotonda makeup ta çalışıyorum 19 haftalık hamişim ve bugün satış düşüklüğünden standın kalkacağını ve tüm ihbar kıdem tazminatı verilip cikartilcagimi ve işsizlik baglancagini söylediler yönetici gozuktugum için statü dusuremiyormus ve yönetici açığı yokmuş ayni zamanda birde muhafakatname imzalancagini söyledi böyle bir durumda ne yapılmalı ?