Hanımlar merhaba
5 aylık hamileyim gebelik şekeri nedeni ile bebeğimi gelişimi biraz tamamlandıktan sonda Doğum olcak dedı doktor yoksa hem bana hem bebegım için zararlı yani yaklaşık 6 buçuk 7 aylık arasında dogacak amabana bebeğin durumu suan çok ıyı gayet ıyı kılosu falan dedı kuveze girmez inşallah korkma dedı gelişimi zayıf oksaydı o zaman korkardık dedi
ama ben cok korkuyorum bu durumda olan anneler yada bılgısı olan var mı 🧿