DefneninMilasi Nisa01 bizim son 45 programam göre. Ama doktorum 37 38 hafta gibi doğar en geç 40ı beklemez dedi. Son 25- 30 da olabilir. Ilk bebegim 40+0 da geldi. Daha dogrusu zorla getirttik suni sanciyla ona kalsa 42 haftaya kadar dururdu. Bu da tam tersi:)
Melikesultan Humakusu bebek 1,5 hafta onden gidiyo...ayin 15 inde kontrole gitcem ogun mu alir baska gune mi verir bilmiyorum...bayramdan snra aliriz dedi suyumuz cok fazla
Otherozge minik_fasulyem_ benim oralarda bir agrı var ama ben tanımlayamıyorum 😂😂 bu ara sağ kasıgımda ki eklem yerinde acı vardı sanki düşüp kırmısımda basınca canım cıkıyomus gibi hissettim.o geçti adet agrısı gibi agrılarım başladı bi kaç gündür yogun bi sekilde onunla beraber sanki vajınama böyle bıcak sokuyolarmıs gibi anlık sızı olmaya başladı 🤷🏼♀️ Bu aralar bendede böyle seyler var 🤷🏼♀️
Otherozge minik_fasulyem_ dün akşamda özellikle ne sagıma ne soluma yatabildim o tarif ettiğin yerlerim yanıyo gibi hssettim
minik_fasulyem_ Otherozge bn onu 24 den beri çekiyorum canım maalesef çözumu sık sık yön degiştirmek şimdilerde de kalçamı azcık kaldırıp döneyim dyrm çıtır çıtır kemik sesi geliyor çok şaşırıyorum parmak çıtlatırken çıkan sesin aynısı
Mams Nisa01 aman aman siz yapmayın benim yaptigimi birde salgın varmış kimseyle sarilmayin bile uzaktan uzaktan görüşün 😧 her yerim dökülüyor umarım en kısa sürede toparlarim
Nisa01 Mams aynen salgın var herkeste bı kirginlik falan var valla bayramdan sonra temizlikçi çağırıp yapicam cnm gorumcemlede işte diğer işleri yaparım dunden beride kalça kemiğim agriyo hele yattıktan sonra zor kalkiorum
espalp Gece sağa dönünce karnımın sol tarafı, sola yatınca da sağ tarafı acıyor 🤦🏼♀️ Ama sancı girmesi gibi değil sanki karnım bi tarafa gittiği için diğer taraf acıyor gibi. Acaba karnım çok sivri diye midir 🤦🏼♀️ 31+3’üm 🙏🏻 Var mı başına gelen 🙏🏻
Pelintaner espalp benimde oyle kramplar beni öldürüyo oturamiyorumda valla napcaz ya Genede cok sukur bu gunlere😊