Melikesultan 33. haftadayım kasılmalar sonrasında bebek hareketleri daha sert olmaya başladı. Sağ tarafımda sanki hamlık ağrısı gibi bir ağrı oluyor bebek oynadıkça. Acaba böbreğime baskı yapıyor olabilir mi? Daha önce forumda bebek baskısı sonucu böbreğinde büyüme ya da başka sorun olanları okumuştum tam olarak belirtileri konusunda bilginiz var mı ya da bilgisi olan var mı acaba? Kontrolüm bayramdan sonra. Bu ağrı bir kaç gündür oluyor. Doktora gittiğimde danışacağım ama merak ettim.