Pelintaner minik_fasulyem_ yok valla daha bi rahatlatiyo bebek icerde büyüdükce kemiklerinde hareketlenmeye basliyo ya ondan korkacak bisey yok yani
Pelintaner Tugcetekin 😂😂 valla benimde yürüyüslerim bi degistiki sorma bildigin harbiden penguen 😂😂 ama benim sadece gobegim buyudu
Humakusu Melikesultan kaça kadar çıktı sancın gördün mü. Benim de 34+1 2 haftadır var kasılmalarım karnım taş gibi oluyor doktorum hiç kalkmadan yat ve bol bol su iç dedi sabah akşam magnezyum alıyorum adalar diye de bir hap verdi bana
Melikesultan Humakusu %45 oluyo ennyuksek ama benim ilk iki dogumum sezeryan o yuzden fazla sanciya gerek yok
SevalK Humakusu neden hiç kalkmadan yat dedi? Bende 34 haftalığım biraz sancım var ama yalancı sancıymış vücud kendini doğuma hazırlıyormuş🤷🏼♀️
SemaAsya Melikesultan bu kasılmaların bebeğe bir zararı var mı erken doğum riski dışında. Benim de çok oluyor ama NST zamanında olmuyor. Evdeyken işteyken falan oluyor. Magnezyum içiyorum sabah akşam. Acaba bebeğe zararı olur mu diye de korkuyorum.