mamyfat93 33 + 2 olduk ama geceleri tekmeler hiç beni rahatsız etmiyor uykudan uyanmıyorum. Normal mi 🧐
espalp mamyfat93 yalnız değilsin😂 benim uykum çok ağırdır😂 kapı, süpürge falan hiçbir şey beni uyandırmaz 😂 tekmeler de dahil şimdilik😂
Bebekgeliyor mamyfat93 hiç bişey olmaz zaten bi kaç hafta sonra gece yanında cır cır bocegi gibi cırlayan biri olacak uyumican😀😂
ksnrkck mamyfat93 haline sukret vaalla ya zaten soylenene gore bu zamaari cok aricakmisiz😞😞 ben karnim cikmaya basladigindan itibaren uykusuzum geceleri tekmeleride hissedince tam aanlamiyla uyku haram oldu hele bide mide yanmasi kadar lanet bisey yok evin icinde 4donuyosun..😢
Slinn mamyfat93 ayy ne güzel kız maşallah de 😄😄ben daha 24 haftalık geceleri 19362528 defa uyanıyorum çok sıcaklarda sabah ezanına kadar uyuyamıyorum bile. Mide yanması ve nefes darlığı cabası🤦🏼♀️😂şimdiden başladı gece nöbetlerim yüzüstü ve deliksiz uyuduğum günleri mumla arıyorum😂😂
Tugce1634 Nasıl rahat yatıyorsun canım :) ben her sağa sola dönüşümde orama burama yastık sıkıştırmaktan helak oldum:) deliksiz uyunmuyor,uyandıkça da bazen vuruyor dönüşlerde,mecbur bir süre uykum kaçıyor
Ascvk Tugce1634 işteee bu tam olarak beni tarif eder gibi oldu yatağın için de ki yastık örtülerden resmen bana yer yok 🤦🏼♀️😀 hele bide havalar inanılmaz sıcak kendi ateşimizden bahsetmiyorum bile eşim dokunmayı yasakladı resmen yanıyorsun diye 😂
espalp mamyfat93 bence uykumuzun ağırlığından 😂 ben hep böyleydim o yüzden şaşırmıyorum 😂 hatta bebek ağladığında duymazsam diye çok korkuyorum🤦🏼♀️
Tugce1634 Ascvk valla canım.her dönüşte yastıkları da sırtıma,bacak arama,karnımın altıma sokuşturmaktan uyku falan değil uyuduğum:)) dün gece cereyan yapmış eşim üşümüş,üstümü örtüyordu.bense yanıyordum yani:)
Eceyavuz mamyfat93 maşallah de dilini ısır bence haline şükret 🤦♀️🤦♀️ 27 haftamdayım gece bin kere uyanıyorum surekli sağa sola dönüyorum her dönmem de yastığı döndüğüm tarafa getirip karnımın altina koyuyor ve oglum gündüz hic kıpırdamıyor inatla gece 11 den sonra bir başlıyor uyutmuyor cok şükür tabi de gündüz vurup gece uyusa fena olmaz di 😂
ikicocuklubiranne mamyfat93 uyanıksam hissediyorum ama uykudan bende hiç uyanmadım uyuyana kadar sağlam vursa da uyuduktan sonra acıyor annesine herhalde 😄 32+6 Dayım bende kişiye göre değişiyor herhalde
Seda05 mamyfat93 32 haftalık hamileyim bende uyanmıyorum gece tekmelerine rahatsız etmiyo benim kızım beni 😍❤️😊 30. Haftaya girdiğimde uyanırdım hareketlerine sağa döndüğüm zaman rahatsız olurdu galiba hep oraya vururdu 😂
mamyfat93 Seda05 aynen bende de o ara oldu . Eşimde rahatsız ediyorsun ondan diyordu 😅 beni düşünen yoktu 😝