duyguuuuu Affedersiniz ama bugün bütün gün ishaldim bu doğum belirtisi mi bazı yazılarda belirti diyor bilen var mı? 38 haftalık oldum bacak aramda agrım oluyor ve karnım taş gibi olup geçiyor düzenli değil
Premsesimvaar duyguuuuu bu haftalarda oluyor muş canım bende 38 haftalığım ve kasılmalarim oluyor nacak ağrım oluyor arada ishal de oluyorum bence doğum yaklaşıyor oyuzden
Bebekgeliyor duyguuuuu bende 37de olmuştum ama 38+5de sezeryana alındım tabi normal doğumda bu bir gösterge mi bilmiyorum doktoruna sorabilirsin canım😊
Gebeyim duyguuuuu midenide usutmus olabilirsin canim bn sabah ac karina sutu isitmadan ice ice cok kotu dusdum ishal kusma
duyguuuuu Mutluhamis hiç böyle olmazdım durduk yere. Ya da bir kere gitsem tuvalete geçerdi. Bugün 4. Kez girdim aynıyım.