Arkadaşlar merhaba, 7+5 haftalık hamileyim. Bir kaç gün önce 2 gün boyunca yeşil kokulu akıntım oldu doktorumu aradım vajinadan kullanılan jel antibiyotik yazdı. Bugün alıcaktım ama sabahtan beri yeşil akıntı yok. Daha önce yaşayan var mı? Ne yapmalıyım ? Teşekkürler şimdiden