BtlTk Merhaba, aranızda hamileyken kum döken oldu mu ? Ne kadar sürdü , tecrübeleriniz neler, doktorunuz ne önerdi ? 😞
Haribo42 BtlTk ben bi 4 aydir döküyorum düzelme olmuyoo bende agriya ve kasilmaya sebep oluyor . Cok su icmeme ramen gecmiyor doktor sabredicez ztn ilac kullanamassin diyo
ChubbyOrange BtlTk ben yaşadım. Hamileliğimin başında kum döküyormuşum ama hiç bir şey hissetmedim yani mide bulantılarım çok sürdü 5 ay boyunca. Doktorum herhangi bir ilaç başlamadı bol bol su tüketimi başka da bir şey yapmadım.
rukiye-02 BtlTk ben taş düşürdüm çok zordu doğum gibi bişey oldu idrarımdan sürekli kan geldi şimdi yine böbrek ağrım var üç gündür böbrekte de şişlik umarım tekrar taş düşürmem korkuyorum
Mervemeydan Bende oldu geçen haftalarda . Çok istifra eden gebelerde olan bi durummuş. Mide bulantısı yapıyor. Ben çok üstüne düşmedim ne durumda bilmiyorum :)
BtlTk Hepimize geçmiş olsun 🙏🏻 İlk defa başıma geliyor. Hamilelikte olunca endişelendim. Ama sanırım riskli bir durum yok