nilaylaylaylay 25+5 deyiz kızlar. Önceden hep yüz üstü yatardım ama mecbur tabi bıraktım. Sırt üstü de iyi değil diye yatmıyorum. Sağa sola yatıncada kaburgalarım batmaya başladı. 5 dk dan fazla bir yönde yatamıyorum. Ne olacak bu halimm
Mrveyman nilaylaylaylay canım bende 26+4haftalığım 12.haftadan beri sol kaburgam yerinden sökülüyor sanki bazen acımdan ağlama durumuna geliyorum 😞😞
elifdemircan21 nilaylaylaylay benimde göğüs kafesim kemiği aşırı ağrıyor bugün doktora sordum böbreğin büyüyor bebek baskı yapınca böyle olur diyo. Sola doğru yatmamı önerdi sadece
Aktassibel Ah canım bende 28+1 oldum İnan belimin agrısından kıvranıyorum iki gündür alışılacaz bi şekil
nilaylaylaylay Aktassibel nasıl alışacaksak 😔 eşim de teselli için sürekli boşuna cennet ayaklarınızın altında değil diyor ama artık zorlamaya başladı yavaştan
Aktassibel nilaylaylaylay ah canım benim eşimde aynı günleri sayıyor ne zaman uyuyabilecegiz diye en başından beri uykusuzluk herşey çekiyorum ayıran yerkerne zeytinyağı sür cnm benim belime eşim sürdü alıcak suyla masaj yapıp çok iyi geldi