Tugceleventsoy canım gazımı falan ben 4 saat sonra falan rahatlıkla çıkardım zaten birşey yiyip içmediğin için gazında olmuyor pek , 1-1,5 saat sonrada bacaklarımdaki uyuşma geçti sonrasında ağrıyı hissetmeye başladım 6 saat sonra yürüttüler beni sonra tuvalete çıktım şimdi tek başıma yürüyüş yapıyorum 🙏🏻