Bugün post açmıştım sancıyla alakalı . Bugün acile gittim 1 cm açılmam olduğu söylendi nst de sancım çıkmadı o yüzden gönderdiler nişanım geldi hastanedeyken evegeldikten sonra da devam etti sancılarım çok şiddetlendi belime vuruyor Hemde fazlasıyla Meryem ana otunu sancım şiddetli olduğu için suya bıraktık açıldı baya suyundan da içtim yarım bardak napmalıyım ağrılarım düzenli belim çok ağrıyor oturamıyorum yürüyerek karşılıyorum sancımı 🙄 gitmelimiyim tekrar 40+3 olduk