Gulhn Kızlar ben 35 haftalik oldum.doktoruma randevu aldım.randevu tarihimi beklersem bebegim 37 haftalik olcak.ne yapacam ya o zamana kadar bebegim icin gec olmaz mi.cunku bazaen sırt agrılarm.kasık agrılarım gelip gidyr ne yapcm bilmyrm.
defne55 Gulhn normal bi aralık canım zaten o haftalarda 15 günde bir çağırıyor seninde 15 gün olmuş oluyor ağrıların da normal bence haftan büyümüş iyice bütün arkadaşlar o haftalarda 15 günde bir gidiyor
Premsesimvaar Gulhn benim de o haftalarda 5 de bir çağırdı şimdi 38. Haftadan itibaren her hafta geldedi dün de gittin her an doğum yapabilirsin dedi belirti geldiğinde doğru acile git dedi